Η εταιρεία Pasta Metaxa, ιδρύθηκε με στόχο την παραγωγή φρεσκο-κατεψυγμένων ζυμαρικών. Για τον σκοπό αυτό η εταιρεία, εισήγαγε και εγκατέστησε μηχανήματα παραγωγής ζυμαρικών από καταξιωμένες ιταλικές εταιρείες οι οποίες έχουν επενδύσει εδώ και δεκαετίες σε τεχνολογίες αιχμής στην παρασκευής φρέσκων ζυμαρικών.Προτεραιότητα στρατηγικής σημασίας για την εταιρεία, αποτελεί η χρήση και επιλογή άριστης ποιότητας ελληνικών πρώτων υλών καθώς με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται η ποιότητα και η ιδιαιτερότητα των προϊόντων μας.

Η αυστηρή διαδικασία επιλογής των προμηθευτών μας ώστε να ικανοποιούνται πλήρως τα κριτήρια ποιότητας που έχουμε θέσει,αποτελεί για μας επένδυση. Διότι όχι μόνο θεμελιώνουμε γερές σχέσεις ώστε να επιτυγχάνουμε σταθερότητα στην ποιότητα των προϊόντων μας αλλά αναπτύσσουμε νέες ιδέες και προοπτικές.

Ο συνδυασμός της τεχνολογίας με τις παραδοσιακές συνταγές έχουν ως αποτέλεσμα την παραγωγή προϊόντων με κύρια χαρακτηριστικά την εύκολη προετοιμασία (3λεπτά βράσιμο, χωρίς να προηγηθεί απόψυξη) ,το ομοιόμορφο σχήμα, την εξαιρετική γεύση και την άψογη υφή της ζύμης.

Γιατί επιλέξαμε την μέθοδο της βαθείας κατάψυξης;
Σύμφωνα με τους τεχνολόγους τροφίμων η συγκεκριμένη τεχνική αποτελεί μια φυσική λύση για την συντήρηση των ζυμαρικών διότι α) εγγυάται την διατήρηση των οργανοληπτικών στοιχείωντων προϊόντων και β) επιμηκύνει τον χρόνο ζωής των προϊόντων.

Το αποτέλεσμα; Η δημιουργία ενός προϊόντος που φτάνει στον τελικό καταναλωτή διατηρώντας αναλλοίωτη την ποιότητα των θρεπτικών συστατικών του με μοναδική αίσθηση φρεσκάδας, χωρίς την χρήση συντηρητικών.

Ειδικότερα, τα προϊόντα μας κατά τον κύκλο της παραγωγικής διαδικασίας καταψύχονται στους -40οC και στην συνέχεια αποθηκεύονται και συντηρούνται σε ελεγχόμενη θερμοκρασία -20οC,ώστε να αποφευχθεί η ανάπτυξη μικροοργανισμών και να διατηρήσουν ανέπαφη την διατροφική τους αξία έως και 18 μήνες.

Πιστοποίηση
Η εταιρεία μας πιστοποιημένη με ISO 22000:2005 συμμορφώνεται πλήρως με τις απαιτήσεις ανάλυσης HACCP, μια μέθοδο αυτοέλεγχου που αποσκοπεί στην διασφάλιση της υγείας των καταναλωτών, ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις τόσο του τελικού χρήστη ( τελικοί καταναλωτές, διανομείς κλπ) όλων και των εμπλεκομένων μερών κατά την διαδικασία παραγωγής και διαχεiρισης των προϊόντων.